Hej til alle på AGFFAN.dk. Jeg har igen fået fornøjelsen af at fortælle jer om vores tur i det indtil videre regnvåde Tyrkiet. Jeg håber i alle har det godt derhjemme og at i kan holde det kolde vintervejr ud.

Vi mødtes næsten alle på Fredensvang natten mellem onsdag og torsdag. Bussen kørte fra træningsanlægget kl. 03.00 mod Hamborg lufthavn. Vores kære holdledere havde sørget for morgenmad som faldt i god jord blandt spillerne. Jeg havde holdt mig vågen indtil vi skulle afsted, så jeg var helt smadret og havde endda erobret 2 frie sæder bagerst i bussen. Martin Jørgensen som var sidste mand der steg ombord, valgte selvfølgelig at sætte sig ved siden af mig, hvilket senere skulle vise sig at være en yderst fornuftig beslutning af alderspræsidenten.

Efter to rundstykker, en kop kaffe og godt 20 min på motorvejen fik jeg samtalen i gang med det obligatoriske spørgsmål – Har du nu husket passet, Jørgensen? Ja det havde han da selvfølgelig, men ville alligevel lige tjekke det for en sikkerheds skyld. I har sikkert læst jer til resten af historien, og den endte jo heldigvis godt. Gad vide om han havde strøm nok på sin telefon til resten af turen, for den kom alvorligt på arbejde.

Vi ankom til hotel Cornelia Diamond omkring kl. 16 og blev checket ind på vores værelser som var blevet opdelt på forhånd. Jeg bor med Frederik Krabbe, som jeg i forvejen bruger en masse tid sammen med hjemme i Århus. Vi kender hinanden godt og har mange fælles interesser, så det passede os helt fint. Vi har længe fulgt med i den amerikanske reality serie Jersey Shore som i øvrigt lige har haft premiere på dansk tv. En serie som på en måde minder om det gamle program Big Brother, dog i en meget mere overdrevet og vanvittig udgave. Vi er stadig en sæson bagud, men mon ikke vi får det indhentet i løbet af turen.

Det blev kun til en lille løbetur i regnvejr torsdag eftermiddag, og efter aftensmaden blev der hurtigt stille på hele 6. etage. Jeg tror alle inklusiv mig selv var godt trætte efter rejsen.

Fredag morgen mødtes vi klokken 8.00 til morgenmad og jeg kunne mærke at alle var glade og så frem til det første møde med det grønne græstæppe. Træningsbanerne ligger 5 min i bus fra hotellet og selvom regnen piskede ned var der stadig højt humør i begge træningspas. Der kan ikke sættes en finger på baneforholdene og dette gør sig også gældende for de øvrige faciliteter her i skønne Belek.

På snarligt gensyn

SP#7

Mens du venter på næste indlæg fra Stephan kan du gå ind og læse hans personlige blogindlæg fra sidste års træningslejr til Spanien.